Uppdatering

Hej hej! Nu har jag inte varit här inne på ett tag, dags för lite uppdatering tycker jag! :-)
Mina dagar har varit väldigt ovanliga den här veckan, utan jobb + lite sjukstuga här hemma med medicinerad katt (systers f.d katt) 3 ggr dagligen och så har min katt grollan fått mask, så hon har idag avmaskas och var tvungen att avmaska min andra katt busan i samma veva och joshi eftersom det tydligen kan smittas. Men nu är det gjort, som tur var det ingen större fara om jag avmaskade de andra två om de inte hade mask, bättre att gå på säkerheten.
De ska om 2 veckor vaccineras, jag brukar göra det varje år med dem för att de ska fortsätta vara friska och krya,o är nu utekatter på heltid dessutom..lite nojjig kanske men,friska är dem iaf :)
 
Tvättat bilen,o fick en godispåse 1kg på köpet, så välkommet! Äh..vad gör de egentligen om de är onyttigt?
 
 
Dagen fortsatte med att låna ut 1500 till en vän för att få en ny mobil, hans mobil håller på att göra sitt,sen vidare på kvällen åkte jag till min mamma, det blev bra sällskap, kvällsmacka och te o tv tittande :) Pappa är på affärsresa i 2 v så man får väl ta hand om lilla mamma som är själv.. :)
 
Tänkte dela med mig lite inredningstips hemifrån, lätt, och snyggt! Smaken är som baken men, så här ser det ut hos mig..flyttade in i mitt lilla hus i mars och börjar bo in mig.. trivs toppen på landet med mina pälsbollar :)

Dekorationsträd på rusta för 399:-
 
Ljusdekoration på Ö.o.b på tunbytorp ca 199:- vill jag minnas
 
Haha måste bara lägga ut de söta salt- och pepparkaren.. också från Ö.o.b på tunbytorp :)
Inte många kr för dem inte i vilket fall :)
 
Slinga med 10 rosor på som fick sin plats i sovrumsfönstret..:) Fick dem av mamma
när jag var där sist, hon använde dem inte så jag fick dem.Hon gör alltid sådär,
köper o köper,o används någon gång/några gånger sen ger bort till sina barn.
 

Nä,nu har jag inga mer uppdateringar.. Skulle man skriva ner allt man gör om dagarna,skulle bloggen bli så lång :) Nu ska jag fortsätta mysa med joshi som har snott en del av min sänghalva :) Trevlig kväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0